Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pismo oca




Ako te niko ne voli, moja je radost voljeti te.
Ako plačeš, želim te utješiti.
Ako si slab, daću ti svoju snagu.
Ako te niko treba, ja te trebam.
Ako si beskoristan, ja ću ti posvetiti pažnju.
Ako si prazan, ispuniće te moja punoća.
Ako te je strah, ja ću te nositi na svojim leđima.
Ako želiš hodati, ići ću s tobom.
Ako me zoveš, uvijek ću doći.
Ako se izgubiš, nemoj zaspati prije nego što te nađem.
Ako si umoran, biću tvoj odmor.
Ako griješiš, ja ti već opraštam.
Ako mi se obraćaš, molim te, oslovljavaj me sa ‘ti’.
Ako me tražiš, za tebe ću biti kao poklon.
Ako me trebaš, ovdje sam, u tebi.
Ako se protiviš, ne želim te prisiljavati.
Ako si u tami, svjetlo sam tvojim koracima.
Ako si gladan, dajem ti hljeb života.
Ako si nevjeran, ja sam vjeran.
Ako želiš razgovarati, biću tvoj sagovornik.
Ako me budeš gledao, vidjećeš istinu svoga srca.
Ako si u zatvoru, ja ću te pohoditi i osloboditi.
Ako se slomiš, ozdraviću tvoje prijelome.
Ako se uprljaš, ne želim da spašavaš samo svoju prividnost.
Ako misliš da sam tvoj suparnik, znaj, ne želim biti iznad tebe.
Ako želiš vidjeti moje lice, gledaj cvijet, izvor, dijete…
Ako si odbačen, biću tvoj saveznik.
Ako te svi zaborave ja te zaboraviti neću.
Ako nemaš nikoga, imaš mene.
Ako budeš ćutao, moja će se riječ nastaniti u tvome srcu.

Tvoj otac

 
  • Mudrosti #14 - Čuvaj se žurbe, jer ona uvijek dovodi do kajanja: onaj koji žuri govori prije nego što sazna, odgovara prije negoli nešto shvati, odluči prije negoli provjer...
  • Poslovice 8 - Umijeće odabiranja ljudi nije ni izdaleka toliko teško koliko umijeće omogućavanja odabranima da postignu puninu svoje vrijednosti. (Napoleon Bonaparte) *...
  • Poslovice - Adam, prvi čovjek, izgubio je sve zbog jabuke. Ako hoćeš u miru živjeti, slušaj, gledaj i šuti! Ako je drugima dozvoljeno, tebi nije. Ako možeš, ne padaj u t...
  • Latinske poslovice - Poslovice su sažeta, ustaljena, nepromjenjena veza riječi koja iskazuje iskustvo, pouku ili mudrost (u rečenici joj često prethodi najava : "kao što kažu",...